Reklamačný poriadok




REKLAMAČNÝ PORIADOK 
 
 
obchodné meno:  ZARA REALITY s.r.o., sídlo Matúšková 2, 040 11 Košice - Západ, IČO: 47 566 761 DIČ: 2024001584, Spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, oddiel Sro, vložka č. 34982/V, Číslo bankového účtu: Vedený vo Fio banke, a.s.   IBAN: SK13 8330 0000 0023 0086 6534 
V mene spoločnosti: Zdenka Horváthová, konateľ spoločnosti (ďalej len "Realitná kancelária" alebo len "RK") 
(ďalej len "Realitná kancelária" alebo len "RK") vydáva v zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa tento reklamačný poriadok.  
1. Reklamačný poriadok upravuje podmienky, spôsob a miesto vybavovania reklamácií a tiež vzájomné práva a povinnosti Realitnej kancelárie a klienta v rámci reklamačného konania. Každý klient (ďalej len „spotrebiteľ“) má právo uplatniť u RK reklamáciu poskytnutej služby.  
2. Spotrebiteľ môže uplatniť reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni RK  ZARA REALITY s.r.o., alebo v sídle Realitnej kancelárie, prípadne písomne na adrese: ZARA REALITY s.r.o., Pražská 4, 040 01 Košice - Západ, 5.poschodie.  
3. Pod pojmom reklamácia sa rozumie uplatnenie nároku spotrebiteľa na preverenie správnosti, kvality alebo rozsahu poskytovanej služby a/alebo uplatnenie zodpovednosti za vady služieb Realitnej kancelárie. Za reklamáciu sa nepovažuje sťažnosť spotrebiteľa, ktorá súvisí s neplnením alebo vadným plnením povinností tretej osoby, podnet spotrebiteľa na zlepšenie služieb Realitnej kancelárie alebo iná žiadosť, ktorej predmetom nie sú služby alebo činnosť Realitnej kancelárie. 
 4. Spotrebiteľ má pri uplatňovaní reklamácie práva podľa § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka. Práva a povinnosti spotrebiteľa súvisiace s uplatnením a vybavením reklamácie upravuje § 18 a nasl. zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.  
5. Spotrebiteľ pri uplatnení reklamácie rozhodne, ktoré z práv podľa § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka si uplatňuje. Spotrebiteľ je povinný k reklamácií priložiť všetky dokumenty a dôkazy, ktoré preukazujú jeho tvrdenia. Realitná kancelária na základe rozhodnutia spotrebiteľa určí spôsob vybavenia reklamácie a to bezodkladne, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité odborné posúdenie kvality alebo rozsahu poskytnutej služby, určí spôsob vybavenia do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. 
 6. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr, pričom vybavenie reklamácie trvá najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má 
spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť. Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania nápravou nedostatočne, alebo vôbec neposkytnutej (časti) služby, vyplatením primeranej zľavy zo sprostredkovateľskej odmeny (provízie). Ak je reklamácia neoprávnená, Realitná kancelária reklamáciu zamietne.  
7. Realitná kancelária znáša náklady spojené s vybavovaním reklamácie. Týmto nie je dotknutý nárok RK na náhradu preukázateľne vynaložených nákladov súvisiacich s vybavovaním neoprávnenej reklamácie. 
 8. RK pri uplatnení reklamácie vydá spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie (e-mailom), RK doručí potvrdenie o prijatí uplatnenej reklamácie spotrebiteľovi ihneď. Ak potvrdenie o uplatnení reklamácie nie je možné doručiť ihneď, doručí ho bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.  
9. RK o vybavení reklamácie vydá písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. 
 
 POUČENIE O ALTERNATÍVNOM RIEŠENÍ SPOROV  
 
10. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na RK (napr. e-mailom na adresu zara@zara-reality.sk) so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Realitná kancelária vybavila jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že RK porušila jeho práva.  
11. Ak RK odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.  
12. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, ktorej spotrebiteľ môže podať návrh na adrese: Slovenská obchodná inšpekcia, ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Prievozská 32, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27 alebo elektronicky na adrese:  ars@soi.sk, adr@soi.sk.


Ďalšie subjekty oprávnené na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov sú uvedené v on-line zozname subjektov:


http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativnerieseniespotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-rieseniaspotrebitelskychsporov  
13. Klient (spotrebiteľ) RK môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu použiť platformu na riešenie sporov on-line, dostupnej na adrese:


https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng =SK


 
14. Návrh na začatie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu musí obsahovať: a) meno a priezvisko spotrebiteľa, adresu na doručovanie, elektronickú adresu a telefonický kontakt, ak ich má, b) presné označenie Realitnej kancelárie, c) úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností, d) označenie, čoho sa spotrebiteľ domáha, e) dátum, kedy sa spotrebiteľ obrátil na RK so žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s RK bol bezvýsledný, f) vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii, ani nebolo vo veci ukončené alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa § 20 ods. 1 písm. a) až e) zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.  
Návrh na začatie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu je dostupný on-line na adrese:


https://www.slov-lex.sk/pravnepredpisy/prilohy/SK/ZZ/2015/391/20160201_4545799-2.pdf


Tento reklamačný poriadok v plnom rozsahu nahrádza predchádzajúci reklamačný poriadok.  


 https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/prilohy/SK/ZZ/2015/391/20160201_...
 
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 07.01.2017 
 
Osoba poverená vybavovať reklamácie: 


Zdenka Horváthová


konateľ  spoločnosti ZARA REALITY s.r.o.,


tel.kontakt:+421907134687 


 


 


REKLAMAČNÝ PORIADOK


obchodné meno :  ZARA ESTATE AGENCY s.r.o., sídlo Matúšková 2, 040 11 Košice - Západ,


IČO: 51 955 580, DIČ: 2120842427, Spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, oddiel Sro, vložka č. 44694/V, Číslo bankového účtu: Vedený vo SLSP, a.s.   IBAN: SK85 0900 0000 0051 4978 1047


V mene spoločnosti: Zdenka Horváthová, konateľ spoločnosti (ďalej len "Realitná kancelária" alebo len "RK")


(ďalej len "Realitná kancelária" alebo len "RK") vydáva v zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa tento reklamačný poriadok.


1. Reklamačný poriadok upravuje podmienky, spôsob a miesto vybavovania reklamácií a tiež vzájomné práva a povinnosti Realitnej kancelárie a klienta v rámci reklamačného konania. Každý klient (ďalej len „spotrebiteľ“) má právo uplatniť u RK reklamáciu poskytnutej služby.


2. Spotrebiteľ môže uplatniť reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni RK  ZARA ESTATE AGENCY  s.r.o., alebo v sídle Realitnej kancelárie, prípadne písomne na adrese: ZARA ESTATE AGENCY  s.r.o., Pražská 4, 040 11 Košice - Západ, 5.poschodie.


3. Pod pojmom reklamácia sa rozumie uplatnenie nároku spotrebiteľa na preverenie správnosti, kvality alebo rozsahu poskytovanej služby a/alebo uplatnenie zodpovednosti za vady služieb Realitnej kancelárie. Za reklamáciu sa nepovažuje sťažnosť spotrebiteľa, ktorá súvisí s neplnením alebo vadným plnením povinností tretej osoby, podnet spotrebiteľa na zlepšenie služieb Realitnej kancelárie alebo iná žiadosť, ktorej predmetom nie sú služby alebo činnosť Realitnej kancelárie.


 4. Spotrebiteľ má pri uplatňovaní reklamácie práva podľa § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka. Práva a povinnosti spotrebiteľa súvisiace s uplatnením a vybavením reklamácie upravuje § 18 a nasl. zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.


5. Spotrebiteľ pri uplatnení reklamácie rozhodne, ktoré z práv podľa § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka si uplatňuje. Spotrebiteľ je povinný k reklamácií priložiť všetky dokumenty a dôkazy, ktoré preukazujú jeho tvrdenia. Realitná kancelária na základe rozhodnutia spotrebiteľa určí spôsob vybavenia reklamácie a to bezodkladne, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité odborné posúdenie kvality alebo rozsahu poskytnutej služby, určí spôsob vybavenia do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.


 6. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr, pričom vybavenie reklamácie trvá najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť. Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania nápravou nedostatočne, alebo vôbec neposkytnutej (časti) služby, vyplatením primeranej zľavy zo sprostredkovateľskej odmeny (provízie). Ak je reklamácia neoprávnená, Realitná kancelária reklamáciu zamietne.


7. Realitná kancelária znáša náklady spojené s vybavovaním reklamácie. Týmto nie je dotknutý nárok RK na náhradu preukázateľne vynaložených nákladov súvisiacich s vybavovaním neoprávnenej reklamácie.


 8. RK pri uplatnení reklamácie vydá spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie (e-mailom), RK doručí potvrdenie o prijatí uplatnenej reklamácie spotrebiteľovi ihneď. Ak potvrdenie o uplatnení reklamácie nie je možné doručiť ihneď, doručí ho bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.


9. RK o vybavení reklamácie vydá písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.


 


 POUČENIE O ALTERNATÍVNOM RIEŠENÍ SPOROV


 


10. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na RK (napr. e-mailom na adresu zara@zara-reality.sk) so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Realitná kancelária vybavila jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že RK porušila jeho práva.


11. Ak RK odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.


12. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, ktorej spotrebiteľ môže podať návrh na adrese: Slovenská obchodná inšpekcia, ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Prievozská 32, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27 alebo elektronicky na adrese: ars@soi.sk, adr@soi.sk. Ďalšie subjekty oprávnené na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov sú uvedené v on-line zozname subjektov: http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-rieseniespotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-rieseniaspotrebitelskych-sporov


13. Klient (spotrebiteľ) RK môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu použiť platformu na riešenie sporov on-line, dostupnej na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng =SK


14. Návrh na začatie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu musí obsahovať: a) meno a priezvisko spotrebiteľa, adresu na doručovanie, elektronickú adresu a telefonický kontakt, ak ich má, b) presné označenie Realitnej kancelárie, c) úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností, d) označenie, čoho sa spotrebiteľ domáha, e) dátum, kedy sa spotrebiteľ obrátil na RK so žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s RK bol bezvýsledný, f) vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii, ani nebolo vo veci ukončené alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa § 20 ods. 1 písm. a) až e) zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.


Návrh na začatie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu je dostupný on-line na adrese: https://www.slov-lex.sk/pravnepredpisy/prilohy/SK/ZZ/2015/391/20160201_4545799-2.pdf Tento reklamačný poriadok v plnom rozsahu nahrádza predchádzajúci reklamačný poriadok.


 


Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 20.09. 2018


 


Osoba poverená vybavovať reklamácie:


Zdenka Horváthová,


konateľ  spoločnosti ZARA ESTATE AGENCY  s.r.o.,


tel.kontakt:+421907134687


 








REKLAMAČNÝ PORIADOK 
 
 
obchodné meno :  ZARA REAL ESTATE s.r.o., sídlo Matúšková 2, 040 11 Košice - Západ,  
IČO: 51 273 195, DIČ: 2120653029, Spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, oddiel Sro, vložka č. 42955/V, Číslo bankového účtu: Vedený vo Fio banke, a.s.   IBAN: SK89 8330 0000 0029 0136 5006 
V mene spoločnosti: Zdenka Horváthová, konateľ spoločnosti (ďalej len "Realitná kancelária" alebo len "RK") 
(ďalej len "Realitná kancelária" alebo len "RK") vydáva v zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa tento reklamačný poriadok.  
1. Reklamačný poriadok upravuje podmienky, spôsob a miesto vybavovania reklamácií a tiež vzájomné práva a povinnosti Realitnej kancelárie a klienta v rámci reklamačného konania. Každý klient (ďalej len „spotrebiteľ“) má právo uplatniť u RK reklamáciu poskytnutej služby.  
2. Spotrebiteľ môže uplatniť reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni RK  ZARA REAL ESTATE  s.r.o., alebo v sídle Realitnej kancelárie, prípadne písomne na adrese: ZARA REAL ESTATE  s.r.o., Pražská 4, 040 11 Košice- Západ, 5.poschodie. 
3. Pod pojmom reklamácia sa rozumie uplatnenie nároku spotrebiteľa na preverenie správnosti, kvality alebo rozsahu poskytovanej služby a/alebo uplatnenie zodpovednosti za vady služieb Realitnej kancelárie. Za reklamáciu sa nepovažuje sťažnosť spotrebiteľa, ktorá súvisí s neplnením alebo vadným plnením povinností tretej osoby, podnet spotrebiteľa na zlepšenie služieb Realitnej kancelárie alebo iná žiadosť, ktorej predmetom nie sú služby alebo činnosť Realitnej kancelárie. 
 4. Spotrebiteľ má pri uplatňovaní reklamácie práva podľa § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka. Práva a povinnosti spotrebiteľa súvisiace s uplatnením a vybavením reklamácie upravuje § 18 a nasl. zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.  
5. Spotrebiteľ pri uplatnení reklamácie rozhodne, ktoré z práv podľa § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka si uplatňuje. Spotrebiteľ je povinný k reklamácií priložiť všetky dokumenty a dôkazy, ktoré preukazujú jeho tvrdenia. Realitná kancelária na základe rozhodnutia spotrebiteľa určí spôsob vybavenia reklamácie a to bezodkladne, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité odborné posúdenie kvality alebo rozsahu poskytnutej služby, určí spôsob vybavenia do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. 
 6. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr, pričom vybavenie reklamácie trvá najviac 30 
dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť. Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania nápravou nedostatočne, alebo vôbec neposkytnutej (časti) služby, vyplatením primeranej zľavy zo sprostredkovateľskej odmeny (provízie). Ak je reklamácia neoprávnená, Realitná kancelária reklamáciu zamietne.  
7. Realitná kancelária znáša náklady spojené s vybavovaním reklamácie. Týmto nie je dotknutý nárok RK na náhradu preukázateľne vynaložených nákladov súvisiacich s vybavovaním neoprávnenej reklamácie. 
 8. RK pri uplatnení reklamácie vydá spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie (e-mailom), RK doručí potvrdenie o prijatí uplatnenej reklamácie spotrebiteľovi ihneď. Ak potvrdenie o uplatnení reklamácie nie je možné doručiť ihneď, doručí ho bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.  
9. RK o vybavení reklamácie vydá písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. 
 
 POUČENIE O ALTERNATÍVNOM RIEŠENÍ SPOROV  
 
10. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na RK (napr. e-mailom na adresu zara@zara-reality.sk) so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Realitná kancelária vybavila jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že RK porušila jeho práva.  
11. Ak RK odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.  
12. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, ktorej spotrebiteľ môže podať návrh na adrese: Slovenská obchodná inšpekcia, ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Prievozská 32, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27 alebo elektronicky na adrese: ars@soi.sk, adr@soi.sk. Ďalšie subjekty oprávnené na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov sú uvedené v on-line zozname subjektov: http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativnerieseniespotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-rieseniaspotrebitelskychsporov  
13. Klient (spotrebiteľ) RK môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu použiť platformu na riešenie sporov on-line, dostupnej na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng =SK 
14. Návrh na začatie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu musí obsahovať: a) meno a priezvisko spotrebiteľa, adresu na doručovanie, elektronickú adresu a telefonický kontakt, ak ich má, b) presné označenie Realitnej kancelárie, c) úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností, d) označenie, čoho sa spotrebiteľ domáha, e) dátum, kedy sa spotrebiteľ obrátil na RK so žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s RK bol bezvýsledný, f) vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii, ani nebolo vo veci ukončené alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa § 20 ods. 1 písm. a) až e) zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.  
Návrh na začatie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu je dostupný on-line na adrese: https://www.slov-lex.sk/pravnepredpisy/prilohy/SK/ZZ/2015/391/20160201_4545799-2.pdf


Tento reklamačný poriadok v plnom rozsahu nahrádza predchádzajúci reklamačný poriadok. 


 https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/prilohy/SK/ZZ/2015/391/20160201_... 
 
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 30.12.2017 
 
Osoba poverená vybavovať reklamácie:  
Zdenka Horváthová, 
konateľ  spoločnosti ZARA REAL ESTATE  s.r.o., 
tel.kontakt:+421907134687 








VZOR ODSTÚPENIA OD OBJEDNÁVKY


Vzorový formulár na odstúpenie od objednávky (zmluvy):


             Záujemca: Meno a priezvisko:…………………………………………........... 


Adresa:……………………………………………………………………………….


 


 


 


VEC: Odstúpenie od objednávky


 


Týmto Vám oznamujem, že odstupujem od objednávky zo dňa …………………., ktorú som ako objednávateľ uzatvoril s Vami ako poskytovateľom:………………………………………………………………………………..(obchodné meno, IČO, sídlo).


 


V ………………………. dňa ……………………….


 


………………………………


                                                                                                                                                                                                                                                            objednávateľ


 




referencie

Ďakujem pani Zdenke Horváthovej,konateľke firmy Zara reality za príjemnú skúsenosť pri predaji bytu. Nielen vysoko profesionálny ,ale hlavne ľudský prístup ku klientom ma oslovil a pôsobil veľmi upokojujúco. Veď takéto rozhodnutia nerobíme často za života. Pani Zdenka Horváthová bola veľmi milá, ústretová, ochotná poradiť a pomôcť. Vrelo odporúčam klientom kanceláriu Zara reality, s.r.o. Kararína P.

Zdenka Horvathova

Chceme sa poďakovať Zdenke Horváthovej za jej vysokú profesionalitu a ľudský prístup, jej čestnosť, ústretovosť a najmä trpezlivosť. Vďaka nej sa nám podarilo zrealizovať našu vysnívanú kúpu. Sme jej veľmi vďační a budeme služby ZARA REALITY odporúčať aj ostatným. Manželia K.

Zdenka Horvathova

Dobrý deň. Veľké ĎAKUJEM patrí Vám Zdenka Horvathova za sprostredkonie kúpou mojej nehnutelnosti. Vaša profesionalita, empatia, poradenstvo na realitnom trhu je na veľmi vysokej úrovni. Moja osobná skúsenosť s realitnou kanceláriou ZARA REALITY je jednoducho povedané jedným slovom "PERFIŠ" Václav N.

Zdenka Horvathova

Pani maklérke Zdenke Horváthovej chcem vyjadriť veľkú vďaku za jej veľmi profesionálny, empatický a ľudský prístup. S prácou pani Zdenky som 100% spokojná a môžem ju vrelo odporúčať. Klienti sa môžu spoľahnúť, že budú v tých najlepších rukách Henrieta V.

Zdenka Horvathova

Profesionálne a vysoko odborné realitné služby p. Horváthovej môžem len odporúčať Matej T.

Zdenka Horvathova

Po niekoľkomesačnej spolupráci pri dosť komplikovanej kúpe bytu chcem sa poďakovať p. konateľke Zdenke Horváthovej za jej výnimočný a nadštandartný prístup . Bola mi k dispozícii so svojimi vedomosťami, skúsenosťami a radami pri každom probléme a v každom čase. Je najlepším príkladom, že profesionalita nie je iba slovo na papieri, ale že takí profesionáli pracujú aj na Slovensku. Patrí jej moja vďaka a úcta. Zaru reality môžem vďačne odporúčiť a prajem, aby sa jej naďalej darilo. Alžbeta B.

Zdenka Horvathova

Dobrý deň prajem,všetci kupujúci a predavajúci. Rozhodla som sa predať a kúpiť byt. To nie je záležitosť, ktorú vykonávame bežne a predaj nehnuteľnosti podlieha určitej postupnosti a pravidlám. Pri obtelefonovaní ponúk som náhodou (náhody prichádzajú v ten okamžik, keď to najviac potrebujeme ) telefonovala p. Zdenke Horváthovej. Som potešená za túto náhodu, pretože som nemala žiadne vedomosti, čo všetko je potrebné vedieť pri predaji. Môj predaj a kúpa bytu závisela od ďalších 4 naväzujúcich kupcov a predajcov. Bola to náročná práca, všetko a všetkých zladiť tak, aby každý zo zainteresovaných splnil všetky náležitosti spojených s predajom. Doporučila som p.Zdenku kamarátkam a tam bol predaj ešte zložitejší, ale p.Horváthová našla riešenie aj v tejto komplikovanej situácii. Vie klientom poradiť a pomôcť na profesionálnej aj ľudskej úrovni. Človek vníma, že táto práca je pre p.Zdenku poslaním. Ďakujem, že aj v tejto sfére som stretla makléra – človeka. Milica B.

Zdenka Horvathova

Nemala som doposiaľ skúsenosti s realitnými kanceláriami, ale bola som prekvapená vysoko profesionálnym prístupom pani maklérky Zuzany Vindtovej, ako aj pani Horváthovej. Ochotne odpovedali na množstvo otázok a usmernili nás pri predaji. Kľudne a môžete na nich obrátiť v ktorúkoľvek hodinu. Túto realitnú kanceláriu doporučujem každému. Judita K.

Zdena Horváthová

Byt môjho brata bol zaťažený hypotékou, exekúciou, aj dlhom voči nebankovej spoločnosti. Avšak celá kúpa p. Zdenka prebehla vďaka vašej profesionalite absolútne bez komplikácií. Veľké ĎAKUJEM za perfektne vykonanú prácu, za vašu trpezlivosť a pomoc. Monika

Zdenka Horvathova

Dobrý deň, chcela by som z celého srdca poďakovať realitnej kancelárii konkrétne pani konateľke Zdenke Horváthovej za veľmi profesionálny prístup pri predaji bytu. Bola veľmi milá, ochotná, ústretová poradiť a pomôcť. Najlepšia realitná kancelária, s ktorou som kedy spolupracovala. Vždy konala seriózne, ochotne a pohotovo. Z mojej strany je to maximálna spokojnosť. Určite odporúčam ďalším klientom. A za to jej patrí veľké ĎAKUJEM ! Zuzana N.

Zdenka Horvathova

Všetky referencie